Olen viimeiset 2 kuukautta elänyt niin että syön arkisin 500-1200 kcal/pvä ja liikkunut niin paljon kun ehdin (salilla, ryhmäliikunta tunteja, kävellyt). Viikonloppuisin olen ahminut hulluna.

Olen yrittänyt monta monta monta kertaa syödä "normaalisti", joku 1500 kcal joka päivä järkevästi. En vain osaa. Mulla ei ole kultaista keskitietä, ruuan suhteen se on aina kaikki tai ei mitään.

Eilen ja tänään olen syönyt n. 4000 kcal/pvä.. Huomenna alkaa arki ja yritän saada itseni ruotuun. Salille ja proteiinia kehiin. Mahani on kuin pallo ja päätä särkee. Tuntuu että mahalaukku repee, silti pakko käydä kokoajan kaapilla syömässä jotain. Joskus ahminta menee niin pitkälle että vedän lusikalla margariinia suoraan purkista Varmaan vetäisin vehnäjauhoja jos se olis ainut asia mitä kaapista löytyy.

 

Nyt taas jotain napostelemaan, surullista mutta totta.