Hei

Olen 26v syömishäiriöinen nainen ja 3 lapsen äiti. Painoni on ollut kaikkea 56kg ja 93kg väliltä. Ahmin ja paastoan kausittain vuorotellen. Olen vuosia jo kärsinyt tästä. Minua on kiusattu ala- ja yläasteella koska olin pisin meidän luokalla, näytin siis isolta ja sen takia mua haukuttiin lihavaksi. Kiusaamisen seurauksena aloin lohduttamaan itseäni ruualla, lihoin siis oikeasti lihavaksi. Sen jälkeen olen vuorotellen laihtunut ja lihonut. Suhteeni ruokaan on vaikea. RAKASTAN ruokaa, voisin syödä niin että halkean. Samalla vihaan ruokaa, se lihottaa, on pahasta.

Painoni historia:

 v. 2002 n. 82kg

v. 2003/2004 63kg

v. 2004/2005 93kg

v. 2005/2006 64kg

v. 2007/2008 59kg

v. 2009 74kg

v. 2010 60kg

v. 2011 72kg

v. 2012 58kg

 

Tällä hetkellä painan 58kg. Haluaisin painaa 56kg ja pysyä siinä. Kiinteyttää ja saada lihaksia. Olla timmi ja laiha.

Raskauksien takia minulla on TODELLA paljon roikkuvaa nahkaa. Mahani ja reiteni ovat aikalailla pilalla, mutta onneksi ne saa piilotettua vaatteiden alle. Tällä hetkellä käyn salilla, se on henkireikäni. Olisin ihan lopussa jos en pääsisi liikkumaan ja saisi lapsia hetkeksi lapsiparkkiin. Lapseni ovat todella vilkkaita ja vaativia tapauksia ja kaikki energiani menee tällä hetkellä heidän hyvinvointiin ja hoitamiseen. Tämä blogi on salin lisäksi ainut oma juttuni joka ei liity lapsiin, minun oma hetkeni arjessa.